The Musketeers

A blog a BBC legújabb kosztümös sorozatával, a Muskétásokkal foglalkozik.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkefelhő

1. rész (4) 10. rész (5) 2. évad (15) 3. évad (20) 3. rész (5) 4. rész (7) 5. rész (6) 6. rész (7) 7. rész (7) 8. rész (6) 9. rész (6) angol (18) angol felirat (7) áruk és kereskedők (4) athos (5) a jó katona (5) a kihívás (6) a muskétások nem halnak meg könnyen (5) a rebellious woman (6) beharangozó (21) burke (5) bűvészmutatvány (4) cabrera (4) charles (4) commodities (6) dartagnan (4) download (27) e01 (5) e02 (6) e03 (4) e04 (4) egy lázadó nő (6) első évad (7) első rész (9) episode eight (7) episode five (9) episode four (9) episode nine (11) episode one (11) episode seven (7) episode six (10) episode ten (6) episode three (8) episode two (7) évadzáró (4) felirat (74) finálé (6) fordítás (5) hadizsákmány (5) harmadik évad (13) harmadik rész (8) hatodik rész (6) hazatérés (4) hírek (5) howard (4) huszár üti a királynőt (6) indavideo (4) karakter (7) kép (4) kilencedik rész (6) knight takes queen (7) leírás (33) letöltés (66) link (18) linkek (6) luke (6) m1 (13) magyar (73) magyar felirat (4) második évad (21) második rész (8) Musketeers dont die easily (6) negyedik rész (4) nyolcadik rész (5) online (33) ötödik rész (6) pasqualino (6) porthos (6) s02 (8) s03 (25) santiago (4) season three (8) season two (34) series three (22) series two (30) sleight of hand (4) spoils of war (4) srt (58) subtitle (56) színész (8) szinkron (24) tartalom (30) the challenge (6) the exiles (4) the good soldier (6) the hunger (4) tizedik rész (5) tom (5) torrent (50) trailer (15) twitter (4) video (16)

2. évad 9. rész: The Accused / A vádlott

2015.03.10. 17:00 Caretha

„A Muskétások az életüket teszik kockára, mikor a Királyné árulás vádja alá kerül. Nincs más választásuk, minthogy kiszöktetik őt a palotából egy biztonságos helyre, míg nem találnak bizonyítékot Rochefort spanyol kém voltára. Ám hamar kiderül, hogy senki sem menekülhet Rochefort markából, még maga a Király sem.”

 Forrás: BBC One

Torrent link (angol, felirat nélkül, eztv-től)

Angol felirat

Online linkek (angol, felirat nélkül)

Magyar felirat (saját, Cary&Sunny alkotás)

13 komment

Címkék: tartalom download letöltés magyar torrent online leírás beharangozó felirat subtitle 9. rész második évad 2. évad srt season two episode nine series two the accused a vádlott

A bejegyzés trackback címe:

https://themusketeers.blog.hu/api/trackback/id/tr687257467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lady07 2015.03.10. 19:13:29

OMG!!!

Az utolsó perceket úgy mondtam végig, hogy csak ezt ne... Annyira szerettem mindidáig Rochefortot, de ez. Komolyan megőrült! :D Nagyon átéltem a végét. A királynét nem tudom sajnálni, egyszerűen felcseszett az egész előzetes. Hogy ennek mi lesz a vége... Nem tudom, hogy fogják kimagyarázni, vagy megúszni a felségárulást. A végén kiderül, hogy Rochefort spanyol kém és a szavait nem fogja elhinni a Király? Hmm. Érdekes évadzárónk lesz, az biztos. Kiszámíthatatlan. Mindenesetre ez a Királyné-Aramis kapcsolat sosem válik valósággá (értitek mire gondolok)... De ezen most tényleg pörög az agyam, hogy végül hogyan ússzák meg ezt az egészet. Mert Aramis Muskétás, egyik főszereplő, nem fogják felakasztattni. A királynéért nem lenne kár, muhaha.

Constance és D'Artagnan, VÉGRE!

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2015.03.10. 19:21:14

@Lady07: Rochefort fantasztikus karakter, és a színésze is az (erről jut eszembe, adós vagyok a karakter leírásával.. na majd pótolom), és nagyon fogom sajnálni, ha kiírják (mert igen, nyilván nem Aramis meg a királyné lesz a bűnös végül.. :)). Bár ki tudja, azért lehet marad ettől még, tevékenykedik a háttérben vagy ilyesmi. Ha már a Bíborost nem kapjuk vissza :(

Constance és d'Artagnan: én ennek csak azért nem örülök annyira, mert Bonacieux utolsó szavai nekem azt vetítik előre, hogy végül az ő sorsukat tekintve sem fognak eltérni a könyvtől, persze ez jó is, csak hát.. Nem mondok többet annak, aki esetleg nem ismerné a storyt (bár kétlem, hogy van ilyen, ez a szál kb. minden feldolgozásba belekerült).

Na majd meglátjuk, ki marad, ha kiírják a 3. évad szereplőit.

Lady07 2015.03.10. 19:25:42

@Caretha: Jajjj, igen! Nagyon is az. Csak ezzel az egész jelenettel rohadt ijesztővé vált. Én is sajnálnám a kiírását, de szerintem úgyis az lesz... :( Akkor ki lesz a harmadik évadban a "főgonosz"? Ááá.

PAci520 2015.03.10. 20:27:45

@Caretha: Szia! Miután olvastam a következő két epizód tartalmát, hát most nagyon félek! Ugye a tizedikben mindenképp benne lesz a Constance, mert láttam képen! :D De a tartalma az, hogy " Athos és D'Artagnan képesek-e megmenteni Constance-t a biztos haláltól"? Miért vajon mi vár rá?! Ha már végre összehozták őket, csak nem ölik meg?!

PAci520 2015.03.10. 20:34:05

@PAci520: Ja és hozzáteszem, most olvastam a könyvet ( karácsonyra kaptam ) de ha jól emlékszem Bonacieux nem halt meg, ha jól tudom! Akkor annak semmi értelme sem lenne, ha a Constance-t megölik, mert gondoljunk bele! Főszereplő! És D'Artagnannal mi lenne?! Kit adnának neki?! Hát meg az, hogy nézne ki, hogy a 10. részben, ami az első évadban is jól végződött, megölik Constance-t?! Remélem, ezt nem meri bevállalni a BBC. Hacsak Tamla Kari ki nem száll a sorozatból. Bár annak nem látom valószínűségét, vagy csak nem akarom! Nem tudom.... remélem valaki tud valami biztatóbbat! :O

PAci520 2015.03.10. 20:39:13

@PAci520: Nem hiszem el, mindent kifelejtek! :O :D na most már tényleg ez az utolsó komment,amit erről írok, de Trumbl-on van egy ilyen "Musketeers season 2" oldal, ahol mindenféle kép van az előrelátható részekből! ÉS az egyik olyan, hogy D'Artagnan és Constance fehér ruhában, D'Artagnan elegánsan, ebből következtettem az esküvőre! :D Mert, ha esküvő lenne, akkor csak nem ölik meg! :D

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2015.03.10. 20:54:03

@PAci520: Légyszi legközelebb írd előre, hogy "spoiler", mielőtt ilyeneket írsz, mert lehet, nem mindenki ismeri a storyt. Én is épp ezért nem írtam le teljesen. És végképp írd a "spoiler" meg "vigyázat, tartalom" dolgokat, ha olyanokat írsz, amit későbbi részekből származó képeken láttál, hátha valaki nem akarja előre tudni, mi lesz (többek közt én se, bár azokat a képeket én is láttam véletlenül).

Egyébként ki tudja, mi lesz még a harmadik évadban :)

PAci520 2015.03.11. 07:06:00

@Caretha: jaaaa jól van, bocsánat! :/

Nann 2015.03.15. 21:16:58

Ááá viszont elvileg ezt a részt [02/09] tegnap leadta a bbc america ha minden igaz. na mindegy. És olyan gifek vannak... hogy ó te jó ég...

Constance hááát én most aggódok, mert tumblrt végig pörgettem és láttam egy félmondatot, de gyorsan tovább tekertem, nem akarom előre látni, lehet hogy félre értettem valamit, na.
Igen, a könyvben Bonacieux nem hal meg (még a Húsz év múlvában is feltűnik) viszont elég vészjósló amiket mond, bár tuti nem úgy fogják vinni a szálat, mint ott az kiszámítható lenne... látjuk a "Királyné nyakéke" is más értelmezést nyert a sorozatban...

@PAci520 Mi a gondod a királynéval? Jó persze nem realizálható a kapcsolata Aramisszal ez evidens.

Engem sokkal jobban agaszt Athos és Milafy kapcsolata... nem tudom eldönteni jó-e az amerra haladnak vagy sem...

Nann 2015.03.15. 21:17:31

@Nann: *Milady... persze, félre ütöttem.

PAci520 2015.03.16. 15:00:47

@Nann: Semmi bajom sincs a királynéval. Ellenkezőleg én bírom őt.! :D Remélem a végén Aramissal jön össze! :D aranyosak együtt! :D de ha végül lejátszotta a bbc hol lehet megnézni?

PAci520 2015.03.17. 16:58:52

Kérem, valaki segítsen! Biztos vagyok benne ( több forrásból is ) hogy szombaton, március 14-én a bbc leadta a Muskétások második évad, kilencedik részét. De akkor miért nincs fent a szokott helyen? Sőt sehol sincs fent! Hol lehet megnézni? Vagy téves és nem adták le?! Pedig nagyon úgy néz ki, hogy mostantól a bbc szombatonként adja a maradék 2 részt....
süti beállítások módosítása