The Musketeers

A blog a BBC legújabb kosztümös sorozatával, a Muskétásokkal foglalkozik.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkefelhő

1. rész (4) 10. rész (5) 2. évad (15) 3. évad (20) 3. rész (5) 4. rész (7) 5. rész (6) 6. rész (7) 7. rész (7) 8. rész (6) 9. rész (6) angol (18) angol felirat (7) áruk és kereskedők (4) athos (5) a jó katona (5) a kihívás (6) a muskétások nem halnak meg könnyen (5) a rebellious woman (6) beharangozó (21) burke (5) bűvészmutatvány (4) cabrera (4) charles (4) commodities (6) dartagnan (4) download (27) e01 (5) e02 (6) e03 (4) e04 (4) egy lázadó nő (6) első évad (7) első rész (9) episode eight (7) episode five (9) episode four (9) episode nine (11) episode one (11) episode seven (7) episode six (10) episode ten (6) episode three (8) episode two (7) évadzáró (4) felirat (74) finálé (6) fordítás (5) hadizsákmány (5) harmadik évad (13) harmadik rész (8) hatodik rész (6) hazatérés (4) hírek (5) howard (4) huszár üti a királynőt (6) indavideo (4) karakter (7) kép (4) kilencedik rész (6) knight takes queen (7) leírás (33) letöltés (66) link (18) linkek (6) luke (6) m1 (13) magyar (73) magyar felirat (4) második évad (21) második rész (8) Musketeers dont die easily (6) negyedik rész (4) nyolcadik rész (5) online (33) ötödik rész (6) pasqualino (6) porthos (6) s02 (8) s03 (25) santiago (4) season three (8) season two (34) series three (22) series two (30) sleight of hand (4) spoils of war (4) srt (58) subtitle (56) színész (8) szinkron (24) tartalom (30) the challenge (6) the exiles (4) the good soldier (6) the hunger (4) tizedik rész (5) tom (5) torrent (50) trailer (15) twitter (4) video (16)

Színre lép Athos - azaz Tom Burke

2014.02.07. 22:35 Caretha

athos7_1391808916.jpg_493x794

Athos

Athos bátor, leleményes és természeténél fogva vezetője az embereknek.

Ám a múltjában egy sötét titkot rejteget...

A briliáns kardforgató Athos a kötelék, ami összefogja a Muskétásokat. Jelleme tiszteletet parancsoló. Első pillantásra arrogánsnak tűnik, ám fölényes viselkedése mély baráti köteléket rejteget. Fanyar humorú és megnyerő, ám a magány ellen indított és italba fojtott küzdelem során meg van a hajlama, hogy megnyomja az önmegsemmisítő gombot. Ilyenkor az üvegek előhozzák múltja sötétségét, ami azzal fenyegeti, hogy elnyeli őt.

 

Athos szerepében a The Musketeers c. sorozatban: Tom Burke

Tom egyike az Egyesült Királyság legjobban tisztelt és legsokoldalúbb fiatal színészeinek, főszerepet játszott már színpadon, képernyőn és televízióban is. Filmes sikerei közé tartozik a The Invisible Woman (mostanában kerül magyar bemutatásra, Charles Dickens eltitkolt szeretőjéről szóló film), az I Want Candy (Cukrosnéni), és az Only God Forgives (Csak Isten bocsáthat meg). Tv-s munkáját dicséri az In Love With Barbara, a Great Expectations, a Napoleon, a Bella And The Boys és a díjnyertes State of Play. Tom mostanában tűnt fel a The Hour dráma- és a Heading Out vígjáték sorozatokban.

 

 

Forrás: BBC One

4 komment

Címkék: színész tom burke karakter athos

A bejegyzés trackback címe:

https://themusketeers.blog.hu/api/trackback/id/tr925804323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2014.02.10. 22:09:41

Tommal volt szerencsém tavaly benne lenni a The Hooligan Factory című filmben. Ez egy futballhuligánokról szóló film. Idén mutatják be valamikor itt Angliában, nem hiszem, hogy eljut Magyarországra, de majd meglátjuk.
Én ugyan csak statiszta voltam, nem is beszéltünk a forgatáson, (Bár az egyik jelenetben majdnem mögötte álltam, nem tudom, benne lesz-e a kész filmben) de így jó móka volt. :)
Egyébként Tom elég csöndes, visszahúzódó volt a forgatáson, nem is nagyon láttuk amikor nem volt épp felvétel.

Én egyébként először az "I Want Candy"-ben láttam, abban a filmben kedvenc színésznőmmel, Michelle Ryan-nel játszott együtt (akit viszont tényleg ismerek személyesen most már, bár vele nem dolgoztam még együtt) plusz két éve a "Cleanskin" című akciófilmben láttam itt Angliában moziban. (Én elsősorban azt is Michelle miatt néztem meg, de abban nem volt közös jelenete Tommal) plusz az Only God Forgives-ben is még tavaly.

Ezt a sorozatot még nem próbáltam be, elég megoszló véleményeket hallottam róla, a szabadidőm pedig elég kevés sorozatozásra mostanában, de majd lehet, adot neki egy esélyt valamikor a jövőben. Azt tudom, hogy berendelték a 2. Évadot már, ami mindenképpen jó dolog.

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2014.02.10. 22:29:50

Valahogy Tom úgy is néz ki, mint aki egy csendes, visszahúzódó ember, nagyon szimpatikus, és szerintem nagyon jól illik Athos szerepére.

Ami meg a sorozatot illeti, van még hova fejlődnie, nyilván. De jó úton haladnak, nagyon is, legalábbis a látványvilág és a zene már nagyon megfogó. Meg aztán van néhány szép név a színészek közt, ugye :) Peter Capaldi is fantasztikus.

Nann 2014.03.15. 10:36:50

Tom tökéletes Athos. Ez nem vitás, én kiskorom óta, a könyvek elolvasásától szerelmes vagyok Athos karakterébe és nem kevés testőrös filmet is láttam, szinte egyikkel sem voltam megelégedve, vagy a cast volt borzalmas, vagy a story, vagy együtt...
Nagyon kevés kivétellel szinte mind rossz volt (számomra), de néhány elfogadható kivétel persze akadt, de ez ritkaság.

Nos itt ez nincs így a történet néha sántít, ez igaz, de nem botrányosan rossz; és a szereplőgárda pedig tökéletesen eltalált, a látvány és a zene (azért na, Murray Gold nagyon tud) kiváló és én meg örülök, mert végre egy olyan Athost látok akiről el is hiszem, hogy ő ő.

Mikor először megláttam Tomot (profilból, az elsőjelenetére emlékszünk) egy picit engem az Oliver Reed ('70es évek, egyik legismertebb feldolgozás) Athosának egy fiatalabb kiadására emlékezetetett.
/-/
És ha már filmszerepekről volt szó, én azért mindenképp megemlíteném a Third Star-t (Az utolsó utazás ~ magyarul) is, amiben Tom Benedict Cumberbatch-csel és JJ Fielddel (utóbbi volt a the musketeers 01x04-ben Marsac) játszik együtt, nagyon szép és nagyon szomorú film.

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2014.03.15. 11:49:15

@Nann: Igazad van, tényleg emlékeztet Oliver Reed-féle Athosra.

No igen, Tomnak lehetne még sorolni a filmjeit, szerencsére, csak ugye lusta módon ezeket csupán lefordítottam a BBC oldaláról ;) Bár az valóban furcsa, hogy a Third Start nem említik, elvégre Ben is BBC-színész (nem is akármilyen, ugye :D).
süti beállítások módosítása