The Musketeers

A blog a BBC legújabb kosztümös sorozatával, a Muskétásokkal foglalkozik.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkefelhő

1. rész (4) 10. rész (5) 2. évad (15) 3. évad (20) 3. rész (5) 4. rész (7) 5. rész (6) 6. rész (7) 7. rész (7) 8. rész (6) 9. rész (6) angol (18) angol felirat (7) áruk és kereskedők (4) athos (5) a jó katona (5) a kihívás (6) a muskétások nem halnak meg könnyen (5) a rebellious woman (6) beharangozó (21) burke (5) bűvészmutatvány (4) cabrera (4) charles (4) commodities (6) dartagnan (4) download (27) e01 (5) e02 (6) e03 (4) e04 (4) egy lázadó nő (6) első évad (7) első rész (9) episode eight (7) episode five (9) episode four (9) episode nine (11) episode one (11) episode seven (7) episode six (10) episode ten (6) episode three (8) episode two (7) évadzáró (4) felirat (74) finálé (6) fordítás (5) hadizsákmány (5) harmadik évad (13) harmadik rész (8) hatodik rész (6) hazatérés (4) hírek (5) howard (4) huszár üti a királynőt (6) indavideo (4) karakter (7) kép (4) kilencedik rész (6) knight takes queen (7) leírás (33) letöltés (66) link (18) linkek (6) luke (6) m1 (13) magyar (73) magyar felirat (4) második évad (21) második rész (8) Musketeers dont die easily (6) negyedik rész (4) nyolcadik rész (5) online (33) ötödik rész (6) pasqualino (6) porthos (6) s02 (8) s03 (25) santiago (4) season three (8) season two (34) series three (22) series two (30) sleight of hand (4) spoils of war (4) srt (58) subtitle (56) színész (8) szinkron (24) tartalom (30) the challenge (6) the exiles (4) the good soldier (6) the hunger (4) tizedik rész (5) tom (5) torrent (50) trailer (15) twitter (4) video (16)

2/6. Through a Glass Darkly / Egy sötét üvegen át - linkek

2015.02.21. 13:58 Caretha

Én még nem láttam a részt, de Sunny szerint az egyik legjobb az évadban, úgyhogy itt is vannak a linkek:

torrent link (angol)

angol felirat

online (angol, felirat nélkül)

Mint írtam korábban, a mi fordításunk ezen a héten sokat fog késni (szidjátok az egyetemet és a kedves baktériumot, ami grasszál bennem), talán péntekre tudom ígérni, sajnos. Persze amint lesz más forrásból, azt hozom ide a blogra és a facebook oldalra is.

8 komment

Címkék: download letöltés torrent linkek online angol felirat subtitle 6. rész 2. évad srt season two episode six series two through a glass darkly egy sötét üvegen át s02e06

A bejegyzés trackback címe:

https://themusketeers.blog.hu/api/trackback/id/tr997194249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2015.02.22. 10:11:46

Jobbulást! tudom milyenek ezek a grasszáló bacik... :S :$

ami az epizódot illeti: spoiler nélkül is állíthatom, hogy igazam van :D (oké, az, hogy kinek mi tetszik, teljesen szubjektív, és ez így is van jól, de ez az epizód.... *.*
abszolúúút very wow *.*
mindenki nézze meg! sokszor! :)
(a bacik ellen is hatásos :) vagy legalább gondolatelterelő ;) :) )

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2015.02.22. 13:12:38

@SunnyDonnelly: Köszi, alakulok :)
Nu megnéztem tegnap a részt: tény, hogy nagyon-nagyon jó volt, de azért nálam nem kedvenc a második évadból, ám attól még fantasztikus volt :) (nyilván ez betudható az Athos-mániának is)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2015.02.22. 13:30:04

@Caretha: igen, nyilván annak ;) :)
akkor nálam a Santi-mániámnak köszönhető, hogy az első évados kedvencem, mikor "összejöttek" Őfelségével? :)

Lady07 2015.02.23. 18:16:24

Hivatalosan is imádom Miladyt és Athost együtt. :D Aww, ez a rész! Imádtam...

KEDVENCEM:
Milady: -Miért bámulsz még mindig rám?
Athos: -Meg vagyok lepve. Most először, úgy látszik hogy mással is törődsz, nem csak magaddal.
Milady: - Ha meghal a király elveszítem a tisztségemet az udvarban. Az katasztrófa lenne.
Athos: -Bocsáss meg, hogy naiv voltam.

:DDDDDD

Nekem Aramis-Anne kapcsolatát kifejezetten utálom. Pláne, hogy csóró bébiszitter néni folyamatosan hoppon marad, és Aramis olyan idióta, hogy még el is játssza előtte a gondos apuka szerepet ELŐTTE. A csaj nem hülye, szerintem már kezdi kapizsgálni, hogy mi van közöttük, csak még ő sem meri bevallani magának. (Nem ugrik be a neve, bocsánat.) Aramistól kifejezetten szemét húzás volt, hogy elcsábította csak mert a saját érdekei így kívánták. Ettől még szeretem Aramist, de könyörgöm... kevesebb királynés jelenetet, és több Miladyt!

(Sajnálom a bébiszitter nénit, na... :C Teljesen át tudom élni a helyzetét. Aramis egy dög. :D Hahaha.)

PAci520 2015.02.24. 07:13:09

Jaj! :$ meg van legeslegjobb rész! (Számomra!! :) ) Constance és D'Artagnan! Nekik szurkolok a legjobban! Olyan aranyosak! :$ kétszer néztem már meg ezt a részt, de mind a kétszer végig izgultam, úgy hogy tudtam már mi lesz a vége! A legjobban nekem az tetszett, hogy D'Artagnan meghalt volna Constance-ért! Nem aranyos?!? :) első évad óta várom, hogy végre szakítson
Bonecieux-vel! Annyira várom már a következő részt is! De viszont van egy szomorúságom is... Nézegettem képeket, meg tartalmat az elkövendkező részekről, és a nyolcadik részben elhangzik majd az a bizonyos "Egy mindenkiért, mindenki egyért" mondat, ami az első évadban is, csak az utolsó részben láthattunk! Nem lesz több rész, csak nyolc!? :( :o tartalmat sem látok.. Persze ez lehet azért is, mert még korán járunk... Remélem nem.... És lesz 10 rész! :/ :)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2015.02.24. 20:43:12

@PAci520: TÍZ RÉSZ lesz ebben az évadban is, ne aggódj! Olvasd végig ezt: themusketeers.blog.hu/2015/02/06/s02-s03

@Lady07:
Egyetértek, Aramis-királyné kapcsolat nekem sem tetszik (bár nekem már a gyereknél kezdték a dolgot...), de hát kinek-mi :) Meg most kedvenc szöszi lovagunk is bele fog rondítani a dolgokba szegény bébiszitteren keresztül (amúgy talán Margarett? :S én sem emlékszem :D)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2015.03.03. 13:28:02

@Caretha: igen, Marguerite :)
én imádom Aramist és a királynét együtt *.* :) nem mondom, hogy nem sajnálom Marguerite-t, de az éremnek két oldala van. Aramis udvarolhatott volna neki úgy is, hogy nem bújnak össze. Ennyi erővel mondhatnánk, hogy a hölgyemény éppúgy hibás, mint Aramis. (Csak Aramisnak némileg kevesebb vesztenivalója volt ezzel a románccal... de ugye nem erőszakoskodott a csajjal sosem) :)
Constance & D'Artagnan: imádom őket együtt én is *.* epizódról epizódra jobban :)

Milady & Athos meg úgy tökéletesek együtt (és külön is :D ) ahogy vannak :) @Lady07: az idézet nálam is toplistás jelenet :D:D:D:D
süti beállítások módosítása